Vă mulțumim că ați cumpărat de la noi. Ne dorim să ne asigurăm că sunteți complet mulțumit de achiziția dvs. În cazul în care întâmpinați probleme sau sunteți nemulțumit din orice motiv, am dezvoltat o politică de returnare transparentă și echitabilă pentru a vă oferi încredere în procesul nostru.

Conform legislației în vigoare O.U.G. 34/2014, renunțarea la cumparare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului la adresa contact@mestimo.ro sau să anunțe telefonic la numărul 0726 55 11 55 (și whatsapp) că renunță la cumpărare, fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Condiții generale de returnare:

  1. Termenul de returnare:
    • Aveți la dispoziție 14 zile calendaristice de la primirea produsului pentru a solicita returnarea acestuia.
  2. Starea produsului:
  • Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile care l-au insoțit, altfel ne rezervăm dreptul de diminuare a valorii produsului de 20% – 50%) pentru readucerea în stadiul inițial sau, la opțiunea clientului, ii vom reexpedia produsele, pe cheltuiala acestuia; fără urme de uzură, fără urme de purtare, zgâriat, îndoit, modificat, lovit, fisurat, ciobit etc, care este altfel decât produsul livrat în urma comenzii efectuate.
  1. Ambalajul original:
    • Vă rugăm să returnați produsul în ambalajul original, cu sigiliile/etichetele M’estimo intacte, împreună cu toate accesoriile și documentația aferentă.
  2. Cheltuieli de returnare:
    • Clientul suportă cheltuielile de transport pentru returnarea produsului și se va scădea din valoarea comenzii (costul de retur este de 12 lei), cu excepția cazului în care returnarea este necesară din cauza unui defect sau a unei greșeli din partea noastră; sau se efectuează un schimb (acest serviciu este gratuit o singură dată).

Procesul de returnare:

  1. Anunțați-ne:
    • Pentru a solicita o returnare, vă rugăm să ne contactați în termen de 14 zile de la primirea comenzii, specificând motivul returnării și informațiile necesare despre produs.
  2. Aprobare și instrucțiuni:
    • Vă vom furniza instrucțiunile necesare și vă vom comunica dacă returnarea a fost aprobată. Vă rugăm să nu returnați produsul fără a primi aprobarea noastră prealabilă.
  3. Returnarea produsului:
    • Ambalați produsul corespunzător și trimiteți-l înapoi la adresa indicată. Asigurați-vă că pachetul este expediat cu servicii de transport care oferă urmărire și confirmare a livrării.
  4. Verificare și rambursare:
    • După primirea și verificarea produsului returnat, vom emite rambursarea în termen de 7 zile lucrătoare. Rambursarea va fi efectuată în contul bancar specificat în formularul de retur.

Note:

*Nu vom accepta retururi neanunțate sau în afara termenului de 14 zile.

** Consumatorul este responsabil să le trimita la adresa vănzatorului Str. Soveja nr. 83, bl. DR30, Parter, Constanța, 900409, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat decizia sa de retragere din contract catre noi.

Contact:

  • Pentru orice întrebări sau nelămuriri legate de politica de returnare, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail contact@mestimo.ro sau numărul de telefon 0726 55 11 55  (și whatsapp).

Aceasta este politica noastră de returnare. Ne angajăm să vă oferim o experiență de cumpărare pozitivă și suntem aici să vă ajutăm în orice fel posibil. Vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare!

Garanția produselor

Garanția este valabila 2 ani și este acordată în cazul unor defecte de material sau fabricație descoperite ulterior, demonstrabile prin expertiză. Condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legii nr.140/2021 si O.G 21/1992.

Bijuteriile M’estimo sunt marcate în conformitate cu legislația în vigoare, sub îndrumarea și controlul Autorității Naționale pentru Protecție Consumatorilor – Direcția pentru Metale Prețioase.

Garanția nu include deteriorările produse bijuteriei (lovituri, șocuri, accidente mecanice), din cauza nerespectării indicațiilor menționate în cadrul Certificatului de garanție sau a altor factori care nu au legătura cu defectele de material sau de manopera.

Sfaturi pentru îngrijirea bijuteriilor

Vă rugăm să respectați următoarele instrucțiuni pentru a pastra integritatea și strălucirea bijuteriilor:

– Este ideal să păstrăm bijuteriile în cutia în care sunt livrate sau în săculețul special și să le manevrăm cu grijă.

– Se recomandă ștergerea periodică cu laveta specială pentru lustruirea bijuteriei.

– Evitați purtarea bijuteriilor în timpul somnului, aplicarea de produse sau substanțe acide direct peste aceastea (parfum, fixativ sau loțiune) deoarece acest lucru poate dăuna metalului sau strălucirii cristalului/pietrei.

– Bijuteriile își pastrează stralucirea și frumusețea 5 ani dacă sunt atent îngrijite și păstrate în mod corespunzător.

 

 

 

.